Yes we......did it

15 oktober 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gelukkig!! De camper staat weer netjes en zonder schade bij het verhuurbedrijf. Niet dat we er echt aan hadden getwijfeld dat dat zou lukken, maar toen we hem op gingen halen zagen we toch wel wat beren op de weg. Want hij was toch wel lang, breed, hoog en had wat uitstekende spiegels, dus zouden we niet ergens in een smalle straat een auto schampen, of per ongeluk onder een te laag viaduct heen rijden, of nog erger, iemand van z'n fiets meppen met de buitenspiegel? Gelukkig is alles goed gegaan. Jammer zelfs dat we geen echte beer op de weg hebben gezien, want dat had ons wel gaaf geleken. Wel hebben we eekhoorns, herten, zeeleeuwen, pelikanen en een coyote in het wild gezien. Niet bepaald de ''big five'' van Amerika, maar ons hoor je niet klagen. Daarna op naar downtown San Francisco waar we ingechecked hebben in ons hotel. Super kamer met zelfs twee tweepersoons bedden, dus we hebben maar een muntje opgegooid voor welke we zouden beslapen en zijn daarna lekker de stad in gegaan. Omdat het toch op de weg lag eerst naar het cable car museum gelopen waar de cable cars ook worden aangedreven. daarna naar Lombard street gegaan, jullie weten wel, die hele steile bochterige straat. Als we daar met de camper doorheen waren gereden hadden we zeker schaafplekken. Daarna ons in China Town verbaasd over alle rare etenswaren die daar verkocht worden. Gedroogde...weet ik het wat, eenden en kippen met kop er nog aan en dat allemaal in zaakjes waar Rob de Geus echt niet vrolijk van wordt. Maar wij wel hoor. Leuk om te zien. Heerlijk gegeten bij een restaurant waar Obama ooit afgehaald heeft, dus dat zat wel goed. En daarna de Skip bo stand bijwerkt naar 16-12

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade