Viva Las Vegas

9 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Viva Las Vegas ...........We zijn er stil van. Las Vegas is overweldigend! We staan zo stijf van de indrukken dat we nu aan de valium zitten. We hebben koffie gedronken in Egypte, gelunched in New York, thee gedronken op de Eifeltoren, gegeten bij de Trevi fontein en het toetje in Venetië gehaald. En dat op loopafstand. Het ene hotel nog mooier dan het ander en die was al prachtig. Met allemaal een megacasino, voorstellingen van Cirque du Soleil en levende en al overleden artiesten. En natuurlijk ook allemaal een shopping mall ter grootte van outletcenter Roermond of winkelcentrum Leidsehage. Groot dus! We zijn in een stuk of vier binnengelopen en in allemaal veel dezelfde winkels tegengekomen. Want stel je voor dat je voor je nieuwe Louis Vuitton tas het hotel uit moet....ongehoord, dat kan niet. En speciaal voor Chris naar de Titanic expositie geweest. M&M's met witte chocolade gegeten in de vier etages hoge M&M store.........fout lekker. De watershow bij het Bellagio gezien.....schitterend, maar die van de Efteling is misschien nog wel mooier. Oh en 2 keer de vulkaan voor het Mirage zien uitbarsten. En nog een circusact meegepakt in het hotel waar onze campground bij hoort. en dan hebben we nog lang niet alles verteld, laat staan gezien, dus we nemen nog lekker even een valiumpje.

Groetjes Dennis & Chris

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Janneke:
    11 oktober 2013
    Wat een leuke foto's :-))))