Positieve energie

30 september 2013 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Om half zes (gaap) ons bed uit gekomen (gaap) om na een klein stukje fietsen op een uitzichtpunt de zon dit keer op te zien komen. Vlak bij één van de vortexen waar volgens zeggen aardstraling uit komt. Een soort oplaadpunt voor mensen. Nou het uitzicht leverde zeker een hoop positieve energie op, dus dat kan wel kloppen. Sowieso is Sedona erg spiritueel, want het stikt er van de handopleggers, zieners, tarotkaartleggers en andere aanverwanten.

Na het ontbijt nog even een kleine omweg gemaakt om de perfecte Sedona foto te maken om vervolgens door te rijden naar de GRAND Canyon. Daar aangekomen, campsites vol. Hmmm, toch maar even navragen. Waren we gelukkig klein genoeg om op een tentplek te staan. Aangezien onze huurfietsen steeds meer gebreken begonnen te vertonen, zoals losschietende en piepende  remmen, eerst maar even langs de fietsverhuur gereden. Daar hebben we met wat hulp het geheel weer veilig gemaakt. Om jawel.....naar het perfecte zonsondergangpunt aan de rand van de GRAND te rijden. Volgens mij komt hier ook energie uit de grond.... WAUW.

Als toetje nog drie rondcirkelende Condors om daarna op onze tentsite in het donker te BBQen. Onder.....de Melkweg.