Richtinggevoel

29 september 2013 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Onze tweede dag in Sedona. Allebei erg vroeg wakker, zo rond de klok van 6 uur in de ochtend. Alleen jammer dat het zondag is. Dan maar proberen om ons reisblog bij te werken. WIFI op de camping is niet echt super te noemen. Dus ook dat lukt niet.

Rond 7.30 de camperdeur opengemaakt om frisse (het is 4 graden) lucht binnen te halen. Om 9 uur maar eens naar de receptie om in te checken. Was onze plek gisteravond nog voor 6 nachten vrij, vanavond is opeens bezet door iemand anders. Kortom verplaatsen op de camping. De camper snel naar z'n nieuwe stekkie gereden voordat we begonnen aan ons dagprogramma: fietsen en wandelen door de grote rode rotsformaties. Alleen zijn de amerikaanse fietspaden niet zo goed bewegwijzerd als de Nederlandse. Kortom geen fietsroute te vinden, tenzij je een geoefende mountainbiker bent. Uiteindelijk wel nog circa 10 mijl door de omgeving gecrossed voordat we de camper zijn gaan ophalen. Op weg voor een wandeltocht bij West Fork trail. Het was een schitterende wandeling langs de Oak Creek. onderweg hebben we echter maar 1 pijl gezien en een kwade eekhoorn!

Net de was gedraaid op de camping maar.... voor het eerst uit mijn leven is het resultaat dramatisch . De was ging er schoner in dan dat ie eruit kwam. Dan maar weer opnieuw proberen. Morgenvroeg gaan we de zon zien opkomen in Sedona. Om 6 uur verschijnt ie aan de horizon. Na het ontbijt vertrekken we richting de Grand Canyon. Maar eerst lekker slapen in de duthut! Welterusten!

Groetjes Dennis & Chris

1. Rob:
    30 september 2013
    Hoeveel verbruikt die camper eigenlijk? Zal wel flink zuipen?