Highway 1

24 september 2013 - San Simeon S.p. Campground, California, Verenigde Staten

Hetzelfde muziekkorps van gisteravond kondigde om 7 uur een nieuwe dag aan. Om 7.30u stond het eerste zelfgemaakte ontbijt op de campingtafel. Heerlijk in de opkomende zon gegeten. Rond de klok van 9 uur al wandelend op weg naar het centrum van Monterey. Leuk stadje met.... een pier! En zo te zien nog lang niet failliet.

Iets voor 12 uur had ook Dennis door hoe hij met een automaat moest rijden. Hij is de chauffeur van vandaag!

Op weg naar Carmel by the Sea. Lekker op het strand geluncht en daarna met de mountainbike de stad in. Een stad zonder reclameuitingen, in Efteling Stijl . Als Doornroosje en Assepoester bij elkaar in de buurt hadden gewoond dan was dat zeker hier. Sprookjesachtig!

Tegen drieën de camper gestart om via de Highway 1, direct langs de kust van de Pacific Ocean onze reis te vervolgen richting het zuiden. In een woord: geweldig! Links van je zie bergen, rechts van je de oceaan.

Vlak voordat het donker werd een plek gevonden op een, achteraf gezien, primitieve campsite. Het toilet is gat in de grond met overkapping. Gelukkig hebben we onze eigen douche, toilet en stroomvoorziening aan boord . Nu nog effe nagenieten van de dag bij ons  kampvuur en dan lekker slapen in de duthut. Tot morgen!

Groetjes Dennis & Chris