Bekend van TV

25 september 2013 - Goleta, California, Verenigde Staten

Zo! Vanuit bed de zon zien opkomen. Dat is toch geweldig. De campsite lag in de middle of nowhere. Dus ruimte zat en 'geen last' van andere kampeerders. Na het ontbijt vertrokken in de richting van Santa Barbara. Voor de soapkijkers onder ons: de serie was enkele jaren geleden op de Nederlandse buis. En ja, ook ik heb gedwongen gekeken :-)

We passeerden gisteren een plek langs de oceaankust waar enkele tientallen Zeekoeien lagen bij te komen van hun dagelijkse bezigheden. Vanmorgen waren ze echter allemaal verdwenen. Zeker naar de supermarkt voor hun dagelijkse boodschappen. Dan maar weer verder richting het zuiden. Onderweg kwamen we 2 kantoren van de Rabobank tegen. Zelfs hier kun je je bankzaken regelen.

Rond drieën parkeerden we de camper voor de eerste keer op een camping met een 'Full hook Up', in het Nederlands: van alle gemakken voorzien. Stromend water, direct aansluiting op het riool en stroom. Zelfs gratis Wifi. Zodoende kunnen we jullie laten meegenieten van de afgelopen dagen. De afgelopen dagen waren wifi-loos.

Vanmiddag nog een uurtje gezwommen in het zwembad, direct langs onze camper. En dat terwijl het erg hard waait. Daarna op de fiets naar de kust voor de zonsondergang op de oceaan. Nu zijn we aan het barbecuen onder een heldere sterrenhemel. Van Steelpannetje tot de Melkweg en van de grote Beer tot waterkoker, allemaal zijn ze goed in beeld! Nu meer eens beginnen aan de afwas en dan lekker slapen! Morgen wakker worden met oceaanzicht... Nu al zin in!

Groetjes Dennis & Chris

Ps: de foto's komen er ook aan!