Op weg...

23 september 2013 - Monterey, California, Verenigde Staten

De eerste overnachting zit erop. Heerlijk geslapen. Vandaag gaan we dan echt de camper ophalen. Maar eerst ontbijten: muffins en witte boterhammen. Mmm, we hadden iets meer verwacht van het continental breakfast. Welkom in Amerika!

Na het ontbijt met de hotelshuttle terug naar het vliegveld om de BART (soort RanstadRail)  te nemen naar het vehuurbedrijf aan de andere kant van de baai. Daar aangekomen was het, na de verplichte instructie DVD, zo geregeld. De camper stond al klaar en binnen  een uur konden we op weg. Op weg naar de supermarkt. Bij de Wallmart de eerste boodschappen ingekocht. Na alles ingeladen te hebben kon de reis dan eindelijk beginnen. Op weg naar Monterey.

Met een uurtje vertraging, zelfs in Amerika zijn er files, kwamen we aan op de campsite. Nadat we de camper geparkeerd hadden was het gelijk donker. Pffff, net op tijd!

De afgelopen dagen waren toch w vermoeiend. Tegen 21.30u ging het licht in de camper uit! Rond 22.00u kwam het plaatselijke muziekkorps (gelukkig op band) melden dat het stil moest zijn op de camping. Welterusten en tot morgen!

Groetjes Dennis & Chris

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade