Alledaagse dingen

3 oktober 2013 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Na het douchen, ontbijten, afwassen, camper loskoppelen, afvalwater lozen, boodschappen doen en tanken was de halve ochtend voorbij. Maar wij waren wel klaar om door te rijden naar Monument Valley. Mooie route er naartoe en aangekomen op de campsite, weer net de laatste plek weten te bemachtigen. Het was nog vroeg in de middag dus zijn we lekker een stukje gaan fietsen tussen de " monumenten" door. Hier zijn een aantal bekende films opgenomen......die wij niet kennen, maar misschien leuk zijn om thuis eens te gaan kijken. Waarschijnlijk van die heerlijk stoffige cowboyfilms. Skip bo stand 4:3 voor Chris.

Groetjes Dennis & Chris

1. Ger en Willemien:
    6 oktober 2013
    Prachtig, die foto's van de bergen, vaak gebruikt als decor in de tijd van John Wayne, als held in vele westerns.
    Jullie verhalen zijn erg leuk om te lezen, het is alsof we zelf met de camper meereizen. Alleen jammer van de shutdown waardoor je misschien niet op alle plekken waar je naar toe wilt kunt komen. Veel succes met het vervolg van jullie reis en we kijken met belangstelling uit naar het volgende reisverslag,
    groetjes,

Opa Cola en Oma Sinas