Next time better

18 oktober 2013 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zit je net, op je laatste dag in San Francisco, aan het ontbijt, hoor je dat Alcatraz gisteren toch open is gegaan. En dat terwijl tegen ons gezegd was dat dit niet eerder dan vrijdag zou zijn. Grhh!!

De gifbeker is echter nog niet leeg want de BART, een metro-achtige trein naar het vliegveld, rijdt sinds middernacht niet meer vanwege een staking onder het personeel. Grhh 2!!

Gelukkig heeft het hotel ook en shuttle-service naar het vliegveld. Is alleen jammer dat dit 15 dollar per persoon moet kosten. Elk nadeel heeft zijn voordeel, we worden voor de vertrekhal afgezet. Chris is te zwaar, nou ja, z'n koffer dan. Maar liefst 900 gram. Ditmaal geen probleem. Alleen als Dennis over de balie klimt om zijn koffer te controleren krijgen de medewerkers het benauwd. Ha ha

Na de douane 3x2 dezelfde winkels met dezelfde, veel te dure producten. Dan maar aan de koffie met bagels. Deze zijn nog enigszins betaalbaar en verlossen ons tevens van de laatste dollars.

Zo genoeg gemopperd. De vakantie was is in woord: GEWELDIG!!! Met GAAF als een goede 2e omschrijving. Aangezien we een aantal zaken noodgedwongen aan ons voorbij hebben moeten laten gaan, komen we zeker terug!!

Over 1 uur vertrekt de KL 606 richting Amsterdam. Klinkt gek, maar het is toch ook weer heerlijk om naar huis te gaan. Nederland, here we come.

Groetjes Dennis & Chris