Holland sweet home

19 oktober 2013 - Amsterdam, Nederland

Amerika is prachtig, overweldigend en om soms stil van te worden. Maar zo vanuit de lucht gezien hebben we toch liever Nederland. Lekker plat, overzichtelijk en vooral GROEN!! En ook prachtig, overweldigend en........ Heerlijk om weer terug te zijn. We hebben een goede vlucht gehad, lekker 3 films gekeken en het laatste stuk boek uitgelezen aangezien slapen geen succes was. We kijken terug op een ontzettend mooie reis, die diep indruk op ons heeft gemaakt. Om nog lang van na te kunnen genieten. Te beginnen met het uitzoeken van de ongeveer 900 foto's en 2 uur filmmateriaal. De shutdown heeft ons wat dingen ontnomen, maar daarvoor in de plaats hebben we ook weer andere leuke en mooie dingen gedaan en gezien. Het blijft een beetje zuur, maar we hebben wel een goed excuus om nog een keer terug te gaan.
Allebei zijn we nog een paar dagen vrij en ja, daarna gaan we maar weer normaal doen.

1. Rob:
    19 oktober 2013
    Groen? Dan moeten jullie vooral de droogste staten van de US gaan bezoeken! 100km boven San. F. begint het groener dan groen te worden... Wij hebben toen 3 weken meer groen gezien dan in Nederland bij elkaar :p. Haha!