Nog een kleine week…

15 september 2013 - Den Haag, Nederland

De zomer is ten einde en de herfst probeert langzamerhand voet aan de grond te krijgen in Nederland. Althans, dat denk ik, als ik terugkijk op afgelopen week. Regen en onweer tijdens Plons-bbq, een regenachtige high-tea op maandag, de eerste echte herfststorm op dinsdag en niet te vergeten een regenachtig begin van de Vlietdagen 2013. Gelukkig hebben we wel droog genoten van de candlelight shipping, op 10 druppels na dan.

Nog een kleine week en dan begint voor ons eindelijk de zomervakantie. Zoals jullie ongetwijfeld weten gaat de reis richting Amerika, om precies te zijn San Francisco. Hier staat de camper waarmee we ongeveer 5000 km afleggen in het land van de onbegrensde mogelijkheden.

Voordat het zover is moeten we nog een hele hoop dingen regelen, een hele week werken en inpakken. Een varend afdelingsuitje, een personeelswokfestijn en niet te vergeten de nationale Burendag 2013. Kortom we komen onze tijd wel door!

We hopen jullie geregeld te voorzien van onze avonturen en belevenissen. Je ontvangt ze automatisch in je mailbox.

Veel plezier met ons te volgen!

Dennis & Chris